امکان خرید محصولات فرهنگی در گیلان از طریق سامانه “بی هین” فراهم شد
جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: امکان خرید محصولات فرهنگی از طریق بی هین Bihin.ir پرتال معرفی کسب و کارهای آنلاین مهیا شده است. حسین ابراهیمیان روز سه شنبه در این مورد افزود: بی هین (در گیلکی به معنای بخر)، با گردآوری
جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: امکان خرید محصولات فرهنگی از طریق بی هین Bihin.ir پرتال معرفی کسب و کارهای آنلاین مهیا شده است.
حسین ابراهیمیان روز سه شنبه در این مورد افزود: بی هین (در گیلکی به معنای بخر)، با گردآوری کسب و کارهای اینترنتی فعال استان و معرفی آنها به گیلانیان، فرایند انتخاب و جستجوی کسب و کارهای برخط را برای هم استانی ها تسهیل می نماید.
وی اظهار داشت: پرتال یادشده در راستای اجرای مصوبات کمیته اختصاصی کسب و کارهای مجازی مبنی بر ترغیب و تشویق مردم به استفاده از سامانه های الکترونیکی و کسب و کارهای مجازی در بستر اینترنت برای تامین کالا و خدمات با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انسانی راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: برقراری ارتباط بهتر و موثر میان کسب و کارهای اینترنتی و مشتریانشان بارزترین هدف پیاده سازی سامانه “بی هین” است.
ابراهیمیان افزود : صاحبان کسب و کارها می توانند از طریق گزینه “درخواست ثبت نام” که در بالای سامانه قرار دارد، نسبت به ثبت کسب و کار خود اقدام نمایند؛ در صورت دارا بودن مجوزهای لازم، کسب و کار معرفی شده در اسرع وقت پس از ثبت، در سایت به نمایش در خواهد آمد.
وی، با اشاره به پویش های “در خانه بمانیم” و “از خانه بخریم” و راه اندازی بازارگاه آنلاین برای معرفی محصولات و امکان عرضه اینترنتی محصولات گفت: این پرتال در استان راه اندازی شده و امکان خرید محصولات فرهنگی نیز در آن مهیا شده است.
گیلان به لحاظ کسب و کار آنلاین رتبه هشتم کشور را داراست و بیش از یک هزار و ۲۰۰ کسب و کار آنلاین در استان ثبت نام شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰